[Educaciolliure] Un mail matemàtic ple de cosetes a explicar-vos

Lara Giménez Barragan aprenentamblesmans a hotmail.es
dij maig 31 09:31:32 CEST 2012

Us envio les propostes de matemàtiques que tinc a la nevera per si us ve de
gust, ara que la calor comença a fer presència, fer un sorbet de matemàtiques
amb guarnició d’imaginació i comprensions.

Taller de materials de
matemàtiques (etapa 2-6 anys) per adults.

9/06/2012  de 10:00 a 13:00

Centre Cívic del Guinardó. Barcelona

Taller de materials de
matemàtiques (etapa 6-12 anys) per adults

16/06/2012 de 10:00 a 13:00

Espai Essència C/Itàlia nº37. El Masnou

* Per a conèixer i manipular tota mena de materials
sensorials que permeten a l’adult retrobar-se amb conceptes matemàtics bàsics
des de l’amor i la comprensió. En base aquest retrobament sincer l’adult podrà
compartir-ho amb els petits i petites i aquests també en podran gaudir.

Matemàtiques en família
per a nens i nenes i els seus pares. (6-12 anys).

30/06/2012 de 10:30 a 12:00

Espai Gira-sol. Avda Girona 3. Sant Gregori

* Vibrar amb l’alegria que provoca comprendre, compartir
l’aprenentatge de les matemàtiques transitant per un camí generalment desconegut,
gaudir de la criança i enamora-se en família de les matemàtiques.

Us presento també el meu bolg per si algú li ve de gust anar mirant
propostes o materials que vaig penjant de tant en tant... i on podeu estar al
dia dels cursos que vaig fent.

www.materialsdematematiques.blogspot.com

Desitjo que us agradi
i us serveix d’inspiració

Hi ha famílies que m’han preguntat si
venc algun material... comunicar-vos que si hi ha algun material que us agrada
en especial, i són dels que he fet jo, només cal que m’ho comuniqueu i les
meves mans guiades pel cor us en faran un per a vosaltres amb molta estima.

Per a més informació: aprenentamblesmans a hotmail.es

Encantada d’anar fent camí i compartint
amb vosaltres

Lara Giménez Barragán

Fins aviat.