[Educaciolliure] Reunió escola a la Floresta

carmen hernandez rosety carmerosety a yahoo.es
dic mar 28 22:37:58 CEST 2012

Bona nit!

Soc mare d'un nen de 18 meses i visquem a la Floresta. Volem que cap al setembre-octubre el nostre fill s'incorpori a un projecte educatiu. El diumenge 25 hi va haver una reunió a La Floresta per a la creació d'un espai d'educació lliure, però no vem poder anar.

M'agradaria parlar amb les persones que vam convocar o que lideren el moviment per saber cóm va anar i algunes coses més com: Desde quina edat agafaríeu als nens?, si els pares han d'estar presents? si es de creació próxima? i si hi ha propera reunió.

Podeu contestar al meu mail: carmerosety a yahoo.es

Moltes gràcies,
Carmen Hernández Rosety