[Educaciolliure] curs de la fundacio eva luna

susagna carrera i armengol suscarrera a yahoo.es
diu mar 11 11:13:43 CET 2012

Bon dia.
 Em dic Susagna Carrera i he estat familia participant del Cepa de Navarra amb els impresentables Olga i Javier que dirigien el centre.
Aneu amb compte a qui confieu la cofiança d'un curs d'educació viva.
De les 12 families participants no trobareu cap que us parli bé d'ells, son uns impresetables, us opuc faciltar informació i contactes.
sempre volem fer-ho públic pq cap altra famlia sigui estafada per ells, estem escribint un informe.
Tinc molt respecte per la xell i el treball que fa, simplement aneu amb compte e informeu-vos....
gràcies
susagna