[Educaciolliure] M´OFEREIXO DE CANGUR

Eva Saurina Manguillot evasaurina a hotmail.com
dll gen 9 21:22:27 CET 2012

Benvolguts pares/mares,
Em dic Eva,  sóc mare de 2 fills meravellosos i em dirigeixo a vosaltres per oferir-vos el meu temps com acompanyant del vostre infant.
La meva filla gran ha anat 3 anys a una escola d´educació lliure i actualment va a una escola pública amb un projecte preciós. Estic criant al meu fill de 2 anys, és per això, que tinc disponibilitat i flexibilitat per tenir cura del vostre fill, oferint-li una atenció respectuosa i amorosa, mentres vosaltres no pogueu estar amb ell/ella.
Si hi esteu interessats us podeu posar en contacte amb mi per poguer conèixer-nos i parlar de les vostres necessitats.Una abraçada,
Eva Saurina.mail: evasaurina en hotmail.commòvil: 670512466