[Educaciolliure] alguna escola interessant per les rodalies de Girona?

Marta Coll i Ribas martacollribas a gmail.com
dll feb 6 11:19:04 CET 2012

Hola,

també jo estic interessada en aquesta informació, conèixer escoles
públiques amb un projecte respectuós proper a l'educació lliure (com a
Barcelona el Congrés Indians, el Martinet a Ripollet o la recén
acabada Liberi a Premià) que estiguin a la zona de Girona, Vic o Olot.

Gràcies!

Marta Coll i Ribas
martacollribas a gmail.com
630 201 504