[Educaciolliure] La Educación Prohibida!!!

L'Albada albadaarbucies a gmail.com
dij ago 16 15:47:03 CEST 2012

Hola a tothom!

A L'Albada (Arbúcies), fem un pase gratuït d'aquesta peŀlícula: el 21 de setembre.

Us enviarem cartell quan estigui acabat!

Una forta abraçada a tots i totes!

L'Albada espai d'educació VIVA
http://www.albadaviva.blogspot.com/

El 16/08/2012, a les 09:36, celeste vaiana <celestevaiana a yahoo.es> va escriure: