[Educaciolliure] La Caseta: Nosaltres, el nostre cos!

Pere Juan nosomres a telefonica.net
dij set 15 21:19:10 CEST 2011

La Caseta. Activitats per adults

Us enviem la informació d'un taller setmanal que s'obrirà a partir d'octubre
a càrreg d'Ona Mestre.
Dia: dimarts. Horari: de 19,30 a 21. Preu 57? mensual amb matrícula del
mateix import.

Hi ha una sessió oberta el dimarts 27 de setembre. S'ha de confirmar
assistència al 691935575. Les plaçes son limitades.

Nosaltres, el nostre cos!!

Si desitjo caminar la meva vida, haure de sapiguer qui hi ha dins el meu
cos, com respira, apendre a escoltar-lo, reconeixe'l i permetre que fluexi
amb la dignitat de ser present en la seva vida!
El pensament estara recolçat per el cos.
Les emocinos  tindran vies per ser expresades perque tindran mans i ulls que
les acolliran en el seu transit.
Els sentiments, temps per ser sentits i am llavors per fer-los creixer.

Ara es un gran moment en l'evolució del esser humà, el cos demana  la
conciència de la seva energia, el potencial de fer.lo present i lliure.

Cos-sensorial-creatiu, energia en moviment.

En aquestes sesions ens obrirem al camp sensorial i perceptiu de l'energia,
farem una recerca i escolta a nivel intern, sentint el goig de despertar les
nostres conexions energétiques.
Treballarem la respiració, el silenci, la visualització, la vibració de la
veu, el moviment-dansa, la força de l'imaginació, i tot el que com a
individuo i com a grup es respiri.

Obrintnos a la fluidessa de sentir el cos per la nostra creativitat!!

(en tot el treball, sempre am molt de respecta per el procés personal de
cada persona)

Ona Mestre
Aquet treball es fruit de la meva recerca en el sentir! Influenciat pel
métode Fedora Aberastury "Cos, imaginació i conciència de l'energia" el qual
me ha agradat molt i he treballat molts anys, la dansa comtemporània, els
treballs de cos-veu, Katsugen  i yuki, les estades am la cultura africana,
el so dels bols de quars i tibetans, i els meus treballs de
creació-performance am diferents llenguatgues escènics, però el que mes soc
es estudiant de la vida.

Per mes informació: 620790721 (Ona)