[Educaciolliure] CaNgUr AcTiU

Angel Bellver Marti bellver83 a hotmail.com
dim nov 29 17:26:54 CET 2011

Hola,
El meu nom es Angel, soc educador en pràctiques de l’ambient educatiu Moixaina i m'agradaia oferir un servei de cangur alternatiu que mantingués la mirada amorosa i respectuosa mentres acompanyi als nens.
Puc oferir dinàmiques i tallers per a treballar la relaxació, la
creativitat, la intel·ligència emocional, reforçar/acompanyar en les diferents
assignatures durant el temps compartit amb els nens/es.
Diplomat en
pedagogia sistèmica per l’Institut Gestalt, actualment realitzant Curs
d’Educació Viva (CRAEV), monitor de temps lliure i d’esport, sensible i molt
responsable.

També ofereixo a projectes educatius o a casa de les famílies funcions de neteja, jardineria, manteniment o muntatge d'horts.

Adaptable a diferents  edats, nens/es i adolescents.Disponibilitat d’horari ampli i preus flexibles.
Possibilitat
de parla anglesa amb els nens/es

"Vive
                        como si fueras a morir mañana. Aprende como si fueras a
                        vivir siempre"
                        (Mahatma Gandhi)