[Educaciolliure] LA COMUNICACIÓ EN FAMÍLIA_XERRADA GRATUITA

Sandra Torrades storrades a hotmail.com
dim jun 21 12:42:03 CEST 2011

FER-SE ENTENTRE I SABER ESCOLTAR!

La comunicació en la família
Una xerrada per a prendre consciència de l’impacte de les nostres paraules, conductes i actituds  quan parlem amb els nostres fills
I QUAN ELS ESCOLTEM!

XERRADA GRATUÏTA el proper dimecres 29 de juny a les 18.30h
Es prega confirmació d'assistència a somriure a live.com o al telf 93 458 90 92

Sovint dins i fora de casa sentim expressions com:
 “tens una manera de dir les coses”, “no és el que dius, sinó com ho dius”, “ja t’has enfadat...però si no t’he dit res... però amb la cara ja pagues”, “no estic enfadada! Doncs no ho sembla, amb aquet to!”, “t’estic parlant i no m’escoltes”...
En aquesta xerrada podrem aprendre i compartir  alguns trucs que ens poden obrir noves vies de comunicació, donar llums i facilitar l’art de fer-se entendre i de saber escoltar.

UNA XERRADA LÚDICA I AL MATEIX TEMPS DIDÀCTICA!!

Impartit per: Maria Helena Tolosa Costa. Mestra, Logopeda, piscopedagoga i terapeuta sistèmica.
Dia: Dimecres 29 de juny a les 18.30h
LLoc: SOMRIURE (C/Indústria 48)

Gràcies per difondre l'activitat!

L'EQUIP DE SOMRIURE