[Educaciolliure] Treball educació, pedagogia

tralara dsfga mutatis_mutandis_brg a hotmail.com
dim jul 26 11:50:58 CEST 2011

Bones,
he acabat la llicenciatura en Pedagogia i estic cercant la possibilitat d'endinsar-me en l'àmbit de l'educació lliure.
Tinc una llarga experiència com a monitora de colònies, casals, així com d'educadora de Crèdits de Síntesi,
en infància en risc d'exclusió social, en programes intergeneracionals, etc.

D'aquesta manera, m'ofereixo com a educadora, o bé realitzant tasques similars a les específiques de la pedagogia.
D'altra banda, també estic disposada a participar en algun projecte que s'estigui portant a terme.

Moltes gràcies per l'atenció!
Bea.