[Educaciolliure] TALLER FER-SE ENTENDRE I SABER ESCOLTAR

Sandra Torrades storrades a hotmail.com
dij jul 7 12:20:08 CEST 2011

FER-SE ENTENDRE I SABER ESCOLTAR!

La comunicació en la família

Un taller per a prendre consciència de l’impacte de les nostres paraules, conductes i actituds  quan parlem amb els nostres fills I QUAN ELS ESCOLTEM!

Sovint dins i fora de casa sentim expressions com:
 “tens una manera de dir les coses”, “no és el que dius, sinó com ho dius”, “ja t’has enfadat...però si no t’he dit res... però amb la cara ja pagues”, “no estic enfadada! Doncs no ho sembla, amb aquet to!”, “t’estic parlant i no m’escoltes”...

En aquest taller podrem aprendre i compartir  alguns trucs que ens poden obrir noves vies de comunicació, donar llums i facilitar l’art de fer-se entendre i de saber escoltar.

UN TALLER LÚDIC I AL MATEIX TEMPS DIDÀCTIC!!

Impartit per: Maria Helena Tolosa Costa. Mestra, Logopeda, piscopedagoga i terapeuta sistèmica.
Dia: Dimecres 13 de juliol de 18-20h.

Inversió: 30€ persona/ 40€ parella
Inscripcions a: somriure a live.com o al telf 93 458 90 92

Pots reservar la teva plaça amb el pagament del 50% del preu  fins l'11de juliol.
Places Limitades.

L'Equip de SOMRIURE
C/Industria, 48
Barcelona 08025