[Educaciolliure] sobre el listado mails

L´Ombeliqo hola a lombeliqo.es
dis feb 19 11:19:33 CET 2011

     Bon dia:

Soc la Marta de L´Ombeliqo i us volia comentar que tot i que em vaig
subscriure al vostre llistat de mails, i us vaig deixar el meu nº de
compte , els mails que us envio no surten al llistat obert de la XELL,
sino al recull setmanal de mails no subscrits. Pot ser és per que encara
no m´heu cobrat la cuota anual, pero m´agradaria poder solucionar-ho i
aixi les nostres activitats arribarien a més public potencialment
interessat en el que oferim.

Moltes gràcies per la vostra comprensió i resto a l´espera de la vostra
resposta.

Marta Ruiz Mingote