[Educaciolliure] El Leon Dormido

Maite Martín mulleres a hotmail.com
dic set 1 20:45:36 CEST 2010

Hola. Ja estic a Equador. Estant a Catalunya no vaig ser capac de contactar amb cap dels contactes que em vau facilitar. Una vegada aqui, estic provant sort trucant a la llista que m'heu indicat mes avall, pero tampoc no hi ha sort (disculpeu les faltes ortografiques, pero aqui el teclat es forca diferent). Algun suggeriment? Es que seria una pena desaprofitar l'ocasio ...

From: pilartrabal a hotmail.com
To: mulleres a hotmail.com
Subject: RE: [Educaciolliure] Contacte de "el leon dormido" d'ecuador (els Wild)
Date: Tue, 24 Aug 2010 23:40:48 +0200

Nosaltres, desprès del curs d'introducció ens van donar tot un seguit de telefons:

Esperanza Chacon: 2790327 ( logística, comunicació, cobraments..)
Maria Quinero: 2790308 ( Eventos y difusión)
Rebeca Wild: 2393787 ( Relacions internacionals)
Mauricio Wild: 2393787 ( Economia alternativa i pedagogia, rutes de la red Ecosímia)
Edgar Espinosa: 27990327 ( Organització rutes Cepas)
Vinicio Parra. 27903238 ( viatges turistics)
Ignacio Molina. 2790330 ( excursions)
FUNDACION EDUCATIVA PESTALOZZI 2376135.

ESPERO QUE ALGUN ET PUGUI SER D'AJUDA.