[Educaciolliure] Sortir de la llista!

patricia sagarra psagarraaagmail.com
Diu Maig 23 13:12:51 CEST 2010

Nois i noies..... crec que això és més difícil del que ens pensem.....
Jo vaig donar-me de baixa de la web de la Xell... però no sabia que aquest
"forum" era "independent"!!!... pensava que una cosa comportava l'altra.....
ara veig que no..... en fi!!! tot i així, avui sembla que no he rebut tants
missatges!!!!, potser tenim sort!!!