[Educaciolliure] Rv: Convocatòria reunió Escola Congrés Indians (25/5)

celeste vaiana celestevaianaayahoo.es
Div Maig 21 18:48:18 CEST 2010

----- Mensaje reenviado ----
De: celeste vaiana <cvaiana en hotmail.com>
Para: celestevaiana en yahoo.es
Enviado: vie,21 mayo, 2010 18:47
Asunto: FW: Convocatòria reunió Escola Congrés Indians (25/5)

________________________________
Date: Thu, 20 May 2010 12:40:07 +0200
From: monica.gallifa en upf.edu
To: primaria-lliure-2010-2011 en googlegroups.com; primaria_lliure_barcelona en googlegroups.com; interessats-primaria-lliure en googlegroups.com

Hola a tothom,

gràcies per difondre aquesta informació a la Xell. Sí, és important que donem aquesta adreça de correu (primaria.lliure en gmail.com), ja que és a partir d'aquí que s'han creat els 3 grups a partir dels quals rebeu la informació. Així controlem si hi ha algú que es comunica amb nosaltres per primera vegada. Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Una abraçada,

Mònica Gallifa

A mí no me llegó por la lista de la Xell, pero acabo de reenviarla, a ver si sale alguna familia más...