[Educaciolliure] Resum de Educaciolliure, Vol 64, Publicació 28

Myriam Gómez gmyriam.c76agmail.com
Dma Maig 18 12:41:43 CEST 2010

hola Júlia
Jo vaig trobar al biocultura un lloc que està a Anglaterra. Malauradament no
recordo el nom i no trobo el fulletó que vaig agafar. És per edats d'entre
14 i 19 anys i és en règim de internat però segueixen bastant una educació
alternativa. El menjar és vegetarià i tenen hort i el lloc és impressionant.
Està al sud d'anglaterra. Potser algú sap de què parlo i et pot dir el nom

Myriam