[Educaciolliure] Resum de Educaciolliure, Vol 64, Publicació 25

Manel Martínez González de la Rubia mamgdelaragmail.com
Dma Maig 18 10:13:52 CEST 2010

Hola Judith,

efectivament és molt possible que aquest curs comencem infantil a Premià de
Mar. Estem treballant en la legalització de l'escola. La nostra intenció és
conciliar una radical proposta d'educació lliure (acompanyament afectiu i no
directivitat) amb estructura legal. Començaríem amb infantil per seguir amb
primària, que era l'objectiu estratègic que ens marcàvem.

En breu tindrem notícies definitives i informarem a través d'aquesta llista de
correu.

Una salutació