[Educaciolliure] Bon dia,

Merche Escursell merchescursellagmail.com
Dil Maig 17 09:50:02 CEST 2010

Sóc Merche Escursell i alguns potser em coneixeu pel blog de Kebuskas, però
avui aquest mail es per comentar que desde l'Ampa del cole de la meva filla,
em començat a promoure activitats per als nens i mares i pares...

Si algú de vosaltres pot oferir-nos algun taller que cregui que pot estar
be, per compartir i enriquir-nos, em podeu enviar un mail a
kebuskasblog en gmail.com

Gràcies per anticipat pel vostre interés i que tingueu un bon dia!!

Merche
http://ampajspapasseitmollet.blogspot.com/
http://kebuskas.blogspot.com/

pd: estem a Mollet del Vallès