[Educaciolliure] Contacte de la maite

Meritxell Martinez Bellafont meriland10ahotmail.com
Div Maig 7 13:37:31 CEST 2010

Hola,
La maite va enviar una demanda per fer activitats per pares i fills
artistiques a palleja, nosaltres fem aqiestes activitats i voldriem
tenir el seu/teu contacte el meu es meriland10agmail.com.
gracies!
Meritxell martinez
647761633

Enviado desde mi iPhone