[Educaciolliure] FW: ....tenim preguntes

La bresca artesania industrial labrescaahotmail.com
Dij Mar 25 22:22:39 CET 2010

 Resulta que tenim desda fa dos mesos un local a gracia de l´asociació cultural de treball per als joves.pro no tenim cap  assesorament....em rebut ya una carta d`identificacio de la gent que som...i ara ens arriba la carta de marcha en el termini de 10 dies....quin es el pas que em de fer ara.....ha hon em de reclamar i com ......gracies......

¿Quieres saber qué móvil eres? ¡Descúbrelo aquí!
Ahora Messenger en tu Blackberry® 8520 con Movistar por 0 €. ¿A qué esperas?
http://serviciosmoviles.es.msn.com/messenger/blackberry.aspx