[Educaciolliure] Proposta de una ERE als polítics.

CARLESNEBGENaterra.es CARLESNEBGENaterra.es
Dij Mar 4 17:33:27 CET 2010

Bona tarda a tothom

Desde el blog www.crisiseconomica2010.com em començat una campanya adreçada als polítics. Em fet el seguent simil: Si l'Estat Espanyol fos una empresa, aném derets a la quiebra. Per tal de evitar-ho, els hi proposém als polítics (causants d'aquesta situació) que s'apliquin ells mateixos una ERE, tal com ho fan les grans empreses. Aquestes acomiadan empleiats i reduexen sous. Donç que ells tambè acomiadin els politics que ocupan càrrecs inecesaris i que es baixin el sou la resta.
Ja savém el cas que ens faràn, però aquesta campanya està destinada a concienciar a la societat civil de la nostra força i a recordar als polítics que el poder es de la ciudadanía i que ells no mes son a qui els hi deleguém aquet poder.

Em consensuat un texte, que podeu enviar amb el vostre nom a tots els Diputats i Senadors. Encara que el texte es el mateix, el mail es individual. Tot es genera automàticament.
Aquet es el enllaç:

http://www.crisiseconomica2010.com/Inicio/tabid/36/articleType/ArticleView/articleId/375/Ya-podemos-enviar-los-mails-a-diputados-y-senadores-Planteamiento-de-un-ERE-al-cuerpo-politico.aspx

Animeu-vos. La unió fa la força.

Carles Nebgen