[Educaciolliure] Educació Creadora per escoles

cristina martinez gracia cristinama63ahotmail.com
Dij Jun 10 14:35:33 CEST 2010

Hola,
Soc llicenciada en Arts escèniques i tinc la formació de "Jeu de peindre" feta amb Arno Stern a Paris. Des de fa 5 anys tinc el meu propi taller Joc i Expressió a Barcelona,que segueix aquesta metodologia.
M´interessaria contactar amb escoles  que estiguin interessades en la metodologia d' Arno Stern i que vulguin programar Tallers de Educació Creadora . Es dissenyen programes a mida

Per mes informació podeu trucar a Cristina Gracia al
93 412 08 79 o 650 25 66 66
o escriure a cristinama63ahotmail.com

¿Un navegador seguro buscando estás? ¡Protegete ya en www.ayudartepodria.com!
www.ayudartepodria.com