[Educaciolliure] II JORNADES D'EDUCACIÓ LLIURE DE LA XELL, PER A EDUCADORS(ES: 3 i 4 DE JULIOL

Jordi Mateu jmateu22agmail.com
Dil Jun 7 11:09:32 CEST 2010

Enviem aquest mail a la llista per si hi ha alguna escola que no l'hagi
rebut ja, especialment els nous projectes que recentment van sorgint

El 3 i 4 de juliol estem organitzant les II JORNADES DE LA XELL

L'objectiu de les jornades: compartir maneres de fer, experiències i
necessitats conjuntes de les escoles lliures de Catalunya.
El lloc: una masia preciosa a Viladrau, al Montseny, en un indret envoltat
de natura
Les dates: arribarem el dissabte abans de dinar i marxarem el diumenge a la
tarda. Per tant, la idea és fer nit allà.
Les persones destinatàries: els educadors/es de les escoles lliures, amb les
seves famílies. (el lloc és fantàstic si veniu amb els petits/es). Si a la
vostra escola els pares i mares també esteu d'acompanyants, si voleu, us
demanem que trieu un parell de famílies que tinguin disponibilitat per
venir.
L'allotjament: Hi ha diverses habitacions amb llits, però segurament la
majoria ens allotjarem en tendes d'acampada al costat del mas.
El preu: 6 € per adult i dia per al lloc + el que ens puguem gastar en els
àpats, que no serà gaire
El transport: A Viladrau s'hi pot arribar en bus, des de la parada de tren
de Seva- Balanyà. També podem mirar de venir a buscar algú al tren. I
evidentment, compartint vehicle propi.
Els dies:
- Dissabte: la idea és que després de dinar tinguem una estona per compartir
experiències entre les escoles, maneres d'enfocar temes més relacionats amb
el dia a dia amb la canalla, les famílies, els materials, etc., en funció de
les necessitats que es vagin expressant. Com que caculem que serem unes 20
escoles, el millor segurament serà compartir aquestes experiències en grups
d'escoles.
Al vespre i a la nit, temps per conviure i per al que la vida ens vagi
regalant
- Diumenge al matí: la idea és tenir una estona per compartir necessitats de
caire més estructural de les escoles: tema legal, tema recursos econòmics,
tema espais i llicències municipals, ...i alhora anar valorant com des de la
Xell es pot anar articulant alguna solució col·lectiva.

SI ENCARA NO HAVIA REBUT AQUEST MAIL (I PER TANT NO M'HEU CONFIRMAT LA
VOSTRA ASSISTÈNCIA), I TENIU INTENCIÓ DE VENIR, US DEMANO QUE M'EMVIEU UN
MAIL EL MÉS AVIAT POSSIBLE AMB EL NOM DE LES PERSONES (ADULTS I PETITES) QUE
VINDRAN, PER TAL DE PODER ORGANITZAR BE EL TEMA DELS ÀPATS I DE
L'ALLOTJAMENT.

(Les escoles que ja m'heu confirmat l'assistència, no cal que em digueu res.
Aviat us contactarem un altre cop per explicar-vos més cosetes sobre
l'organització)

Jordi Mateu
grup coordinador Xell