[Educaciolliure] busco feina com a educadora

torres robinat marialba00ayahoo.es
Div Jun 4 18:55:19 CEST 2010

Hola,
Em dic Alba i busco feina com a educadora en projecte educatiu.
Soc llicenciada en BellesArts, amb l'especialitat d'Educació Artística i estic finalitzant un máster d'Art Terapia transdisciplinaria i Desenvolupament humà.
Tinc experiència en treballar amb infants en projectes educatius alternatius i també en l'escola formal.
Un dels darrers projectes propis ha estat el Taller Inventa, espai de creació artística ( expressió corporal, plástica, música, teatre, joc lliure...)
Si podeu estar interessats, poseu-vos en contacte amb mi, i us envio el meu currículum i parlem.
Ara mateix resideixo a Tàrrega, però estic disposada a traslladar-me.

Alba
pd. fa molt temps que no estic en contacte amb ningú de la XELL, però vaig estar als seus inicis, a les primeres assamblees, a les primeres jornades al juliol del 2005 a Sants... jo estampava les samarretes taronges!! Arreveure