[Educaciolliure] casal en angles a la Ciutadella

Amparo Coscolla emparcoscollaayahoo.es
Diu Jul 4 14:28:39 CEST 2010

Hola,
Aixo es un casal que no es lliure pero es en angles, es totalment a l´aire lliure i a on els pares poden estar presents tant en les activitats com en els apats...
Suposo que els nens s´aprofitaran al maxim de l´angles que les monitores els hi parlaran fent mes activitats amb elles i no tant joc lliure (que tambe inclou el programa). El programa d´activitats que presenten es bastant apretat, pero tinc la impresio de que son flexibles si els nens fan una proposta d´activitat diferent a la d´elles.
En el document adjunt esta tota la informacio, en angles pero.
L´edat es a partir dels 5 anys (em van dir pero que els germans petits poden afegir-se si estan per alla amb la mare/pare),
L´horari es de 9 del mati a 3 o be a 5 de la tarda, segons preferencia de la familia.
Es fa un petit esmorçar a les 10.30 i el dinar a les 12.45 en plan picnic, i cadascu porta el seu menjar.
Es pot apuntar per setmanes puntuals, i els preus venen cap al final del mail adjunt.
Alla tambe teniu per fer la inscripcio, encara hi han places.
Si voleu saber mes, les monitores son:
Erica: 693.230.078    E-mail: edrobbins1s en yahoo.com
Tierra: 648765699  E-Mail: tierra.belknap en gmail.com
Salutacions i bones vacances
Empar