[Educaciolliure] FW: opcions de primaria a BCN ciutat

David Donat ddonataxtec.cat
Dma Gen 26 01:35:26 CET 2010

A mi m'han parlat de l'escola Dovella (a prop del Clot), però no en tinc
referències directes. Si hi voleu fer un cop d'ull...
Molta sort.

David Donat

El 25 de gener de 2010 14:53, mireya rojas <mireyarojasahotmail.com> ha
escrit: