[Educaciolliure] Mímulus

Núra Andreu nuriaandreuatwipsoft.com
Dil Gen 25 13:51:42 CET 2010

Hola a tots i totes!

Com molts ja sabeu, des de fa algun temps intento compaginar part de la meva
feina i experiència com a infermera amb (sobretot) el massatge infantil i el
massatge Ayurvèdic.

Són dos temes que han entrat a la meva vida de manera i en moments
diferents, tots dos Móns, amb les seves diferències m’han apassionat i per
això m’agradaria que formessin poc a poc més part de la meva vida quotidiana
i laboral.

Tant el massatge Infantil com l’Ayurvèdic, van més enllà del massatge.
Tracten la persona (nadó, o adult) com un tot, integrat per la part física,
psíquica, social i fins hi tot espiritual... I des d’aquí ens veu a cada un
de nosaltres, en la salut i la malaltia (a la pàgina web  parlo més
profundament de tot plegat ...)

Aquest mail, pretén donar a conèixer a amics, familiars, coneguts,.... la
meva feina, animar-vos a que la conegueu de més a prop, o la feu arribar a
qui penseu que pot interessar.

Una abrasada i fins aviat!

Núria Andreu Monsech

Diplomada en Infermeria