[Educaciolliure] PERDÓ PELS MAILS ANTICS

Jordi Mateu jmateu22agmail.com
Div Gen 8 10:13:58 CET 2010

hOLA
Ahir vaig estar moderant la llista. Cada dia queden retinguts uns quants
mails, la majoria spam, però amb aquests també alguns que o be provenen de
persones externes a la llista o be per alguna ráo incerta queden retinguts
El fet és que vaig anar una mica ràpid i no em vaig fixar en la data dels
mails
De manera que us hauran arribat alguns mails antics
Us demano disculpes
A veure si aviat, quan acabem amb el tema web i blocs, podem posar-nos amb
la llista de distribució i pensem en alguna forma per què sigui més àgil
salutacions
jordi mateu