[Educaciolliure] Psicomotricitat en Família -CLOT- Institut Integratiu

Veronica Anton v.anton.magmail.com
Dme Gen 6 12:27:34 CET 2010

PSICOMOTRICITAT EN FAMILIA
Institut Integratiu -CLOT-

Us envio la meva proposta de Psicomotricitat en Família que faig a
l'Institut Integratiu situat al barri de Clot.
Aquesta és una activitat dirigida a nens i nenes de 1 a 4 anys i les
seves famílies i és un espai pensat per compartir el moviment, la
creativitat, la experimentació i el joc en un temps de dedicació
exclusiva tant per part dels pares i mares com dels nens i nenes.
És una experiència que estic fent des de fa 3 anys a la Caseta i
posteriorment a l'Institut Integratiu i cada vegada es confirma més el
potencial i el creixement que comporta aquest tipus de espais
afavorint un vincle mare/pare- fill basat en la comunicació, el
contacte, el respecte mutu i el plaer compartit.
Agraeixo la difusió que podeu fer d'aquesta informació.
Moltes gràcies,
Verónica

Grup 1-3 anys
Dimarts 10.30 a 12h (quinzenal)