[Educaciolliure] Terapeuta Gestalt

alba cuesta albatruxayahoo.es
Dis Feb 27 10:01:37 CET 2010

Hola a tothom,
primer de tot, m'agradaria felicitar i donar les gràcies a totes aquestes persones que fan que això funcioni. Crec que doneu l'oportunitat a donar-se a coneixer a molta gent i a que tothom tingui un espai per desemvolupar les seves tasques.

Dit tot això, m'agradaria tornar a recordar-vos la meva tasca en el món de l'autocreixement i per fer-ho, vull parlar de la terapia que a mi m'ocupa.

La Gestalt és una terapia que es centra en l'aquí i ara, experiencial i pràctica que integra els diferents aspectes de la persona: instintius,cognitius, emocionals, corporal i espirituals.....
Facilito un espai d'autoconeixement dirigit a persones que volen millorar la seva qualitat de vida. Proposo un treball creatiu i pràctic on el pacient augmenta la seva capacitat de donar-se compte del que li passa i també la capacitat de resposta davant les problemàtiques que li planteja la vida....

Permet retrobar i contactar amb les necessitats genuines, acceptar i valorar el que sóm, a trobar nous recurssos i recuperar espais personals perduts, per millorar la relació amb un mateix i amb els altres, obtenint així, una vida més plena i satisfectoria...

Va dirigit apersones en situacions de crisi, inseguretat, por, patiment, dol, estrès, desorientació o insatisfacció o persones
que volen profunditzar en areas de dificultat personal o viure la seva felicitat de forma més plena.

La primera entrevista és gratuïta

Si estàs interessat, només cal que em truquis

Gràcies per la teva atenció

Alba Cuesta
Terapeuta Gestalt
679.512.896