[Educaciolliure] Fw: AlimentaciX infantil i remeis casolans (BCN)

bgubertaperlamar.com bgubertaperlamar.com
Dme Feb 24 15:15:34 CET 2010

Hola,

Fa un parell d'anys algú va enviar un document sobre els límits que vaig
trobar molt interessant. No sé si ho vaig rebre de vosaltres o de Nèixer i
crèixer... si algú tingues aquest document o un altre sobre el tema, li
agrairiem molt que ens l'enviés.

Salutacions,

Bibiana