[Educaciolliure] LLISTAT D'ESCOLES PÚBLIQUES ACTIVES

OSANZ SIMON, M. JULIA mosanzaxtec.cat
Dij Feb 4 09:27:07 CET 2010

A mí també m´agradaria saber escloles Públiques de Barcelona afins a CEIP Martinet o bé Joan Coromines de Mataró.
Júlia
e-mail: julia.osanz en gmail.com

El 03/02/10, Marta Sempere  <alabimbombera en gmail.com> va escriure: