[Educaciolliure] Projectes lliures per a nen de 1 any

Ana Salazar ana.salazaragmail.com
Dma Abr 13 07:18:22 CEST 2010

Hola,

Fa temps vaig veure una informació a internet d'un espai al clot que em va
semblar molt respectuós i maco. No el coneixo personalment però té molt bona
pinta, es questió d'anar-lo a visitar.

Fica al google: espai aigua al clot i et surtirà la informació.

Ana.

El 12 d’abril de 2010 23:57, Júlia Mateo Gambarte <control1964 en yahoo.es> ha
escrit: