[Educaciolliure] busco profesional en violencia de genere

noemi perera unaestelagmail.com
Dma Abr 6 16:27:21 CEST 2010

Bones Carme,

Mira potser això t'interessa i és un recurs municipal, que paguem
entre tots i que no crec que cal que pagui:

- Servei d'atenció a homes (SAH)

Servei d'informació, assessorament i atenció per a aquells homes que
volen canviar el model de masculinitat, aconseguint unes relacions
familiars i de parella més respectuoses i igualitàries. Ajuntament de
Barcelona

Horari: dilluns, dimecres i divendres de 9 a 14 h., de dilluns a
dijous de 15 a 20 h.

Lloc: C/. Àlaba, 61, 1r
Tel.: 93 320 92 12
Tel.: 93 486 47 50