[Educaciolliure] Boletín EUDEC Sept. 09

Izaskun Azueta zerurdinaagmail.com
Dil Oct 26 23:50:37 CET 2009

 A ver si ahora pasa el email...llevamos días tratando de enviarlo...

Hola a tots/ *Hola a todos*:

Ja està publicat i traduït el 3er butlletí de notícies de EUDEC, de setembre
de 2009, centrat en el desenvolupament i les conclusions de la 1 ª Assemblea
EUDEC, celebrada aquest any a Polònia. Es pot descarregar el mateix
directament des del bloc d'Educació Democràtica:
http://educaciondemocratica.wordpress.com/

*Ya está publicado y traducido el 3er boletín de noticias de EUDEC, de
septiembre de 2009, centrado en el desarrollo y las conclusiones de la 1ª
Asamblea EUDEC, celebrada este año en Polonia. Se puede descargar el mismo
directamente desde el blog de Educación Democrática:*

http://educaciondemocratica.wordpress.com/

Un abrazo

Josu Uztarroz

--
"Nire amonak emakume ikasi bat izan nendin nahi zuen, horregatik ez ninduen
eskolara eraman"