[Educaciolliure] borreu el meu mail de la llista si us plau

Tiina Karhapaa tkarhapaaahotmail.com
Diu Oct 18 05:29:20 CEST 2009

Jo tambè estic liada i no puc txequear el correu...borreu el meu mail de la llista si us plau i moltissimes gracies per tot!

Tiina Karhapää

From: laialaialai en hotmail.com
To: s.anab en hotmail.com; sarvasara en hotmail.com; educaciolliure en llistes.moviments.net
Date: Sat, 17 Oct 2009 11:29:17 +0200
Subject: Re: [Educaciolliure] borreu el meu mail de la llista si us plau

Jo també us demano que m'esborreu de la llista. No dono l'abast... Moltíssimes gràcies per tota la informació rebuda!

Laia

From: s.anab en hotmail.com
To: sarvasara en hotmail.com; educaciolliure en llistes.moviments.net
Date: Fri, 16 Oct 2009 18:49:11 +0200

Es molt interesant tota la informació que envieu per e-mail,
Estic una mica liada i m'agradaria que amb borreu de la llista, per favor.
El meu mail s.anab en hotmail.com
Moltes gràcies.