[Educaciolliure] borreu el meu mail de la llista si us plau

Anabel Huerta s.anabahotmail.com
Div Oct 16 18:49:11 CEST 2009

Es molt interesant tota la informació que envieu per e-mail,

Estic una mica liada i m'agradaria que amb borreu de la llista, per favor.

El meu mail s.anabahotmail.com

Moltes gràcies.

From: sarvasaraahotmail.com
To: educaciolliureallistes.moviments.net
Date: Thu, 15 Oct 2009 22:16:54 +0200
Subject: Re: [Educaciolliure] borreu el meu mail de la llista si us plau

borreu el meu mail de la llista si us plau

sarvasaraahotmail.com

gràcies

From: bertaclaveraahotmail.com
To: educaciolliureallistes.moviments.net
Date: Mon, 28 Sep 2009 23:09:18 +0000
Subject: [Educaciolliure] Acrobàcia i Ioga per a nens/es a Cardedeu

Acrobàcia per a nens i nenes    Dimarts i Dijous de 17’30h a 18’30h
srUn taller per aprendre a jugar amb  les possibilitats del cos. Farem tombarelles, rodes, ponts, verticals, rondades, palomes, flics-flacs…  Jugarem també a fer equilibris en parelles i grup construint figures humanes.  Sempre des de les possibilitats de cada nen/a, sense forçar però amb esforç. Escalfarem fent estiraments i posant el cos a to i acabarem la sessió relaxant-nos. Utilitzant una pedagogia on cada infant  trobi el seu ritme d’aprenentatge i deixant un espai per a la improvització i l’espontaneïtat.

Ioga per a nens i nenes    Dimarts de 18’30 a 19’30

Una forma divertida de desenvolupar els sentits en els més petits, la capacitat d'atenció i concentració, la consciència del cos i la seva flexibilitat. Ens relaxarem i aprendrem a respirar, com a eina que ens ajuda a tranquil·litzar-nos.  Cada nen/a treballarà des de les seves possibilitats, sense esperit competitiu. Sinó en un camí de petits reptes individuals on el cos i la ment  treballen en calma.

On....
CAN CANTURRI
Direcció: Esther Corbella
C/ Vilaseca 16  Cardedeu
93 871 19 79

Charlas más divertidas con el nuevo Windows Live Messenger

Disfruta antes que nadie del nuevo Windows Live Messenger

Entra al Nuevo Canal Motor y descubre por qué los coches más rápidos sólo aparcan en MSN. Nuevo diseño, más completo y abierto a tu opinión. ¡Nuevo Canal Motor!
¿Sabías que ahora puedes hablar por Messenger desde Hotmail con todos tus contactos? Revisa tu correo mientras conversas con tus amigos.
http://www.hotmail.com