[Educaciolliure] Resum de Educaciolliure, Vol 57, Publicació 18

Anna Garcia de las Heras annagaheahotmail.com
Dma Oct 13 14:58:12 CEST 2009

Hola
Em dic Anna i m' agradaria poder col.laborar en alguna tasca que feu a la Txell. El problema és que no tinc gaire temps. Bé, segur que podem trobar alguna cosa per mi.
El dimecres tampoc puc anar a la reunio però comteu amb mi per una altra ocasió.
Potser seria millor que ens trobessim un altre dia per coordinar-nos i poder triar be una tasca per a mi. Ja em direu alguna cosa.
Una abraçada
Anna