[Educaciolliure] Fw: Quim Arnal // Constelacions familiars (BCN)

Xavier Alà xavilistasaclonlara.es
Dis Nov 14 12:05:58 CET 2009

----- Original Message -----
From: Quim Arnal Baly
To: Quim Arnal Baly
Sent: Monday, November 02, 2009 12:10 PM
Subject: Quim Arnal // Constelacions familiars

Hola família,

Sóc el Quim Arnal. Us envio aquest missatge per fer-vos partíceps d'una activitat que os pot resultar d'interés, tot i que potser no us ve de gust o no us quadra. En tot cas aquesta activitat que avui us proposo penso que és una gran eina per sol.lucionar conflictes que no es mouen i dificultats que ens resten. Es tracta d'un taller de CONSTELACIONS FAMILIARS que farem amb l' Angel Miguel Aerh. Jo vaig fer-ne un amb ell a l'abril i em va agradar i em va funcionar la feina feta. Ara, em ve de gust continuar treballant i per això amb la Maria estem organitzant aquesta activiat pel DISSABTE, 14 de NOVEMBRE (de les 16 a les 21 h) aquí a Barcelona.

Hi hà dues modalitats de participació: una com a observador (20 euros) i una altra més activa (55 euros). El taller es farà al local on treballa la María ( Centre Galvany: C/ Muntaner, 382, ppal 1ª, molt aprop de l'estació de ferrocarrils de Muntaner). Si esteu interessats envieu-me un mail o truqueu-me per telèfon al 670 58 83 27. Les places són limitades i ens cal un grup mínim de 7 o 8  persones perque surti. Els diners me'ls hauríeu d'ingresar en el següent compte:

2100 - 0982 - 66 - 0100130741  (poseu sobretot el nom de l'ordenant !!!!)

Sabem que les terapies i el treball de creixement no tenen igual d'èxit en unes persones que en altres, però hi crec honestament que si t'encaixen les constel.lacions, i resonen, són un camí increïble en la resolució de conflictes familiars i personals i en la superació de dificultats.

Si voleu saber més coses entreu a Googel i consulteu l'abundantíssim material que hi trobareu . També us envio en un document adjunt el programa del taller amb una explicació general sobre les Constel.lacions, així com el curriculum de l'Angel M. Aerh.

La família, amb la seva peculiar història, cargues, adhesions, la seva psique i poder... és el nus que lliga bona part dels nostres problemes o els diferents aspectes de la nostra vida en conflicte. En fi, jo també estaré ahí constel.lant les meves coses...

Una abraçada i fins aviat, en aquesta o en una altra ocasió, i si us plau passeu la informació a qui creieu que li pot interessar.

Quim Arnal

kimarnalahotmail.com
www.piratakim.com
www.homboritondo.com
tel (+34) 93 265 61 08 / (+34) 670 58 83 27
Teatre narratiu/ Espectacles per la diversitat
Intervencions artístiques
Música: Romaní Chavé Bulgaria (música gitana de l'Est)
Novetat: "Els altres gitanos", activitat-espectacle

Windows 7: encuentra el equipo adecuado para ti. Obtén más información.