[Educaciolliure] IDEC 2010

Izaskun Azueta zerurdinaagmail.com
Dij Nov 5 01:29:42 CET 2009

   Reenvío email:

Hola a tots:

En aquesta ocasió us enviem informació relativa als preparatius de la
Conferència IDEC 2010 que se celebrarà enre el 6 i el 13 d'abril a Tel Aviv.
L'organització convoca a les escoles que han escapat de "la caixa", a
explicar la seva experiència i participar en una votació a internet, on les
5 seleccionades recebirán tres bitllets d'avió per a les properes
conferències IDEC a Tel Aviv, Berlin i Nova York. A través d'un vídeo i
d'una definició ens expliquen el concepte d'escoles que han escapat de "la
caixa".

Per a més informació: http://educaciondemocratica.wordpress.com/

Una salutació

*Hola a todos:*
* *
*En esta ocasión os enviamos información relativa a los preparativos de la
Conferencia IDEC 2010 que se celebrará enre el 6 y el 13 de abril en Tel
Aviv. La organización convoca a las escuelas que han escapado de "la caja",
a contar su experiencia y participar en una votación en internet, donde las
5 elegidas recebirán tres billetes de avión para las próximas conferencias
IDEC en Tel Aviv, Berlin y Nueva York. A través de un vídeo y de una
definición nos explican el concepto de escuelas que han escapado de "la
caja".*
* *
*Para más información:
**http://educaciondemocratica.wordpress.com/*<http://educaciondemocratica.wordpress.com/>
* *
*Un saludo*

--
"Nire amonak emakume ikasi bat izan nendin nahi zuen, horregatik ez ninduen
eskolara eraman"