[Educaciolliure] de part de la Monica: busco profe

Amparo Coscolla emparcoscollaayahoo.es
Dij Maig 21 22:49:15 CEST 2009

Hola a tots, em dic Monica Velazquez i sóc mare de tres fills de 11, 8 i 4 anys. Actualment fem educació a casa però per a circunstàncies diverses ara estic buscant una alternativa a fer-ho sola. He parlat amb Genunió per veure si s'engega un projecte amb nens grans, faran properament una prova a Waldorf El Til.ler però no descarto un profe a casa que estigui amb els tres. Naturalment seria algu que estiguis d'acord en un tipus d'educació basada en el interessos dels nens, respectuosa i atenta.
Si coneixeu algu interessat que m'escrigui al meu correu. També algu que volgués compartir idees o suggeriments.

monicamarmareu en yahoo.es

Monica Velazquez