[Educaciolliure] Hola

Eliana elianaamonalternatiu.com
Dme Maig 20 22:54:54 CEST 2009

Hola,
    em dic Eliana i ara fa uns mesos vaig posar un anunci en aquest
mateix espai buscant un cangur per la meva filla.
Doncs resulta que la persona que ha estat fent aquesta tasca, per motius
personals ha de deixar-la, així que us torno a escriure demanant el mateix.
L'horari es de 8.45h a 15.15 a Barcelona ciutat, pel barri de Gracia.

Us agrairia els que estigueu interessats que utilitzeu el meu mail per
respondre'm o sinó al telefon 699.056.442.
Moltes gracies, i disculpeu-me per utilitzar aquest medi, però no se on
més buscar gent que vulgui aquesta feina i que tinguem idees sobre
educació semblants.
Eliana