[Educaciolliure] Contes

elisenda pascual marti tupek81ahotmail.com
Dij Mar 19 09:08:25 CET 2009

 Em dic Elisenda i sóc psicòloga. Sóc escriptora de contes infantinls i per a adults de relaxació. Participo donant tallers de meditacions guiades a l'espai COACHING LLEIDA, a la Plaça St. Joan 8, 3er 1a, on també oferim tot tipus de cursos i tècniques per la gestió de l'estrés i per aconseguir uns hàbits de vida més saludables. Per les que esteu interessades o interessats aviat ofertaré un curs dedicat a l'expressió emocional de les nenes i els nens de totes les edats: treballarem art-teràpia, dansa i moviment, jocs grupals, contes, tècniques per relaxar-nos, canalitzar l'energia que duem dins i focalitzar-nos en saber qui som i què volem. També hi ha la possibilitat d'oferir algun taller conjunt amb la família, per tal de potenciar els llaços pare-mare-filla-fill fora de l'àmbit familiar.

Qualsevol dubte, suggeriment o interès que us pugui sorgir no dubteu en posar-vos en contacte amb mi o alguna/algun de les meves companyes/companys.

Molta llum.

love & peace

elisenda

www.coachinglleida.com

the mind is like a parachute; it doesn't work unless you open it

More than messages–check out the rest of the Windows Live™.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/