[Educaciolliure] busco kangur per 2 mesos, pago bé

Nur Cardoso nurfcardosoayahoo.es
Diu Jun 28 16:52:17 CEST 2009

Hola a tots/es!!!

M'agradaria contectar amb algú que estigués interessat/ada en una feina al setembre i fins el novembre.

Sóc actriu i me'n vaig de bolos a Madrid durant 2 mesos, i m'emporto la nena que encara no té 2 anys.

La feina seria estar-se amb la nena quan jo me'n vaig al teatre, és a dir que fins a les 17h jo estaré.

Pago el bitllet, l'estància i sou.

Busco una persona que segueixi una linea com la meva, la vostra.

si algú està interessat em pot contestar al mail nurfcardosoayahoo.es i en parlem!!!

Moltes gràcies***