[Educaciolliure] Maria del Mar Rigo

teresa farran tefapeaterejoan.jazztel.es
Diu Jun 14 11:50:08 CEST 2009

Hola a tothom...

jo agrairia que missatges com aquest no ens colapsin les llistes de
tots. Si us plau quan contestem alguna cosa tan particular la podríem
enviar al correu particular de la persona interessada i no a tota la
llista???.

Mil gràcies

teresa