[Educaciolliure] Maria del Mar Rigo

Maria del Mar Rigo mariadelamarahotmail.com
Div Jun 12 11:54:18 CEST 2009

Hola a tots/es:
Em dic Maria del Mar Rigo, he treballat a tres escoles d´educació lliure i faig cangurs desde fà 13 anys. A partir de l´1 de Septembre estic disponible per fer cangurs tots els matins o bé treballar com a educadora d´educació lliure.
El meu telèfon de contacte és el 619607757.
Gràcies i salutacions!
Maria del Mar Rigo

Busca desde cualquier página Web con una protección excepcional. Consigue la Barra de herramientas de Windows Live hoy mismo y GRATUITAMENTE.
http://www.toolbar.live.com