[Educaciolliure] Fw: No puc enviar missatges a la llista d'Educació Lliure

Xavier Alà xavilistasaclonlara.es
Dil Feb 23 19:39:08 CET 2009

Aquesta membre de la llista té problemes per enviar-hi i rebre'n correu...

Xavier

----- Original Message -----
From: Eva Campano
To: xavilistasaclonlara.es
Sent: Friday, February 20, 2009 10:36 PM
Subject: No puc enviar missatges a la llista d'Educació Lliure

Hola,

Sóc l'Eva, de Badalona. Fa molt de temps que no participo a la llista d'educació lliure; perdona que contacti directament amb tu; he pensat que potser em podes ajudar: des d'ahir estic intentant enviar-hi un missatge, però me'l retorna cada vegada. Tampoc no puc enviar missatges a l'administrador (també me'ls retorna el servidor). No sé quin problema hi ha.

Et volia demanar si podies tu fer arribar el meu missatge. És el següent:

Hola,

Uns amics de Badalona (amb un nen de 8 i una nena de 4) estan buscant famílies geogràficament properes que eduquin a casa per mirar d'organitzar trobades i activitats. Si hi ha algú que vulgui contactar-hi, ho podeu fer en privat a evacampanoaono.com

Gràcies,

Eva