[Educaciolliure] Espai AIGUA (El Clot Barcelona)

nroyesagmail.com nroyesagmail.com
Div Des 18 12:45:22 CET 2009

Hola Cristina i Aitor,

Primer de tot moltes felicitats per la iniciativa... Jo visc molt a prop del
Clot i estic a punt de tenir una petita. La Jana arribarà pel març si tot va
bé.

La veritat és que m'alegra saber que hi ha un espai com aquest al barri. He
llegit a la vostra pàgina que teniu grups de crinça i m'agradaria tenir més
informació...

Moltes gràcies,

Noemí.

El 16 / desembre / 2009 15:32, Espai AIGUA <infoaespai-aigua.org> ha escrit: