[Educaciolliure] Resum de Educaciolliure, Vol 55, Publicació 8

Júlia Pons Reyes juliaponsahotmail.com
Dma Ago 18 15:46:44 CEST 2009

 Hola Marta, jo conenc un veterinari homeopata i una acupunturista homeopata, un és el meu pare i l'altre és la meva germana. Tenen consulta a Sant cugat del Valles, a Rubi  a barcelona, a cerdanyola a barbera i a montcada. Si vols et passo el telefon d'un dels centres i allà preguna pel que et vagi illor, ok?

mira el telefon de sant cugat és: 93 674 69 45

salut!!