[Educaciolliure] QUI TE PARADA AL DIA DE LA TERRA?

Ignasi Salvatella ig.educacio22agmail.com
Div Abr 17 15:31:05 CEST 2009

 Ei !!! Estimats i estimades
Esteu a la Fira?
 M'ha semblat que no hi havia estand d' Educació LLiure aquets any, ho he
llegit molt ràpid però si es així us oferim el nostre espai, per posar
informació de l'associació o d'algun projecte

En aquest altre link hi ha el programa dels dos dies i també la l'ubicació
dels escenaris i llocs on tenim les nostres conferencies-tallers-jocs
Us avanço el nostre:
JOC A L'ESCENARI lateral:
19Abr: 11h  EL GUERRERS DE LA LLUM EN BUSCA DEL CERCLE
MÀGIC.
Conferencies:
18Abr: 13h sóc la creació i el canvi si em recolzo en els dos hemisferis.
Mercè 19A: 11h PNL Vivencial: Una proposta per re-crear lameva realitat.
Graciela 19A: 13h Co-creem una educació Holística. Ignasi

http://www.diadelaterra.org/selfEdit04/fileUpload/FT2009programa13-04-2009.pdf

*ENS VEIEM A LA FIRA¡¡¡¡*

Abraçades grans grans (tot esperant fer-les directament demà o demà passat)

Adhyayana22-educant-nos amb consciència.